X

Bezprzewodowy system sterowania napędem silnikowym MDCviaGSM

Zastosowanie:

Bezprzewodowy system sterowania napędem silnikowym MCDviaGSM pozwala na zdalne manewrowanie napędem, jednocześnie monitorując i przekazując odbiorcy sygnału aktualny status urządzenia. Jest zaprojektowany do pracy z napędami silnikowymi ELTOM, dając użytkownikowi możliwość zdalnej kontroli, przekazując bieżące informacje o otwieraniu czy zamykaniu urządzenia. MDCviaGSM zawiera moduł GSM z połączeniem 3G UMTS/HSPA+, który daje możliwość bezprzewodowego połączenia sieciowego z urządzeniem. 

Dane techniczne:

Napięcie znamionowe pracy 230 VAC
Częstotliwość znamionowa pracy 50 Hz
Maksymalna pobierana moc 500 W
Napięcie znamionowe pracy napędów silnikowych 24 VDC
Względna wilgotność 40 - 95%
Ciśnienie atmosferyczne 700 - 1060 hPa
Certyfikat IP IP 54
Temperatura powietrza 30 - 40°C
Wymiary 600 x 460 x 335 mm
Waga 45 kg
Miejsce montażu na słupie

Budowa i działanie:

Bezprzewodowy system sterowania napędem silnikowym MCDviaGSM zamontowany jest w wentylowanej szafce, dzięki czemu urządzenie może pracować w szerokim zakresie temperatur. Wbudowany termostat nieprzerwanie sprawdza aktualną temperaturę, a w przypadku jej wzrostu automatycznie włącza wmontowany wiatrak w celu jej obniżenia.

Sieciowe napięcie zasilania dla urządzenia równa się 230 VAC, zawiera dwa akumulatory 12 V/18 Ah, co pozwala na pracę nawet w czasie przerw w dostawach prądu. 

MDCviaGSM pozwala na manewrowanie napędem silnikowym używając Internetu lub sieci LAN. Wbudowany moduł 3G UMTS/HSPA+ pozwala na zdalną kontrolę napędu. To rozwiązanie umożliwia również połączenie dwóch kart SIM, w przypadku gdyby jedna z nich została uszkodzona. Bezprzewodowy system sterowania może również być połączony z napędem przy użyciu standardowego kabla Ethernet. W celu zabezpieczenia połączenia przewiduje się użycie VPN.

Dla komunikacji MDCviaGSM używa standardowego protokołu Modbus, dzięki czemu użytkownik otrzymujme aktualny status napędu, jednocześnie mając możliwość zdalnej kontroli.

Informacje, jakie otrzymuje się zdalnie dzięki zastosowaniu systemu:

  • status ładowarek
  • otwieranie akumulatora / AC
  • stan naładowania akumulatorów
  • zdalne otwieranie/zamykanie drzwiczek napędu
  • stan napędu (otwarty/ zamknięty/ w trakcie otwierania/ w trakcie zamykania)

Pobierz kartę katalogową:

Generuj kartę katalogową (beta):