Bezprzewodowy system sterowania napędem silnikowym MDCviaGSM
Zastosowanie:
Bezprzewodowy system sterowania napędem silnikowym MCDviaGSM pozwala na zdalne manewrowanie napędem, jednocześnie monitorując i przekazując odbiorcy sygnału aktualny status urządzenia. Jest zaprojektowany do pracy z napędami silnikowymi ELTOM, dając użytkownikowi możliwość zdalnej kontroli, przekazując bieżące informacje o otwieraniu czy zamykaniu urządzenia. MDCviaGSM zawiera moduł GSM z połączeniem 3G UMTS/HSPA+, który daje możliwość bezprzewodowego połączenia sieciowego z urządzeniem.
Dane techniczne:
Napięcie znamionowe pracy | 230 VAC |
Częstotliwość znamionowa pracy | 50 Hz |
Maksymalna pobierana moc | 500 W |
Napięcie znamionowe pracy napędów silnikowych | 24 VDC |
Względna wilgotność | 40 - 95% |
Ciśnienie atmosferyczne | 700 - 1060 hPa |
Certyfikat IP | IP 54 |
Temperatura powietrza | 30 - 40°C |
Wymiary | 600 x 460 x 335 mm |
Waga | 45 kg |
Miejsce montażu | na słupie |
Budowa i działanie:
Bezprzewodowy system sterowania napędem silnikowym MCDviaGSM zamontowany jest w wentylowanej szafce, dzięki czemu urządzenie może pracować w szerokim zakresie temperatur. Wbudowany termostat nieprzerwanie sprawdza aktualną temperaturę, a w przypadku jej wzrostu automatycznie włącza wmontowany wiatrak w celu jej obniżenia.
Sieciowe napięcie zasilania dla urządzenia równa się 230 VAC, zawiera dwa akumulatory 12 V/18 Ah, co pozwala na pracę nawet w czasie przerw w dostawach prądu.
MDCviaGSM pozwala na manewrowanie napędem silnikowym używając Internetu lub sieci LAN. Wbudowany moduł 3G UMTS/HSPA+ pozwala na zdalną kontrolę napędu. To rozwiązanie umożliwia również połączenie dwóch kart SIM, w przypadku gdyby jedna z nich została uszkodzona. Bezprzewodowy system sterowania może również być połączony z napędem przy użyciu standardowego kabla Ethernet. W celu zabezpieczenia połączenia przewiduje się użycie VPN.
Dla komunikacji MDCviaGSM używa standardowego protokołu Modbus, dzięki czemu użytkownik otrzymujme aktualny status napędu, jednocześnie mając możliwość zdalnej kontroli.
Informacje, jakie otrzymuje się zdalnie dzięki zastosowaniu systemu:
- status ładowarek
- otwieranie akumulatora / AC
- stan naładowania akumulatorów
- zdalne otwieranie/zamykanie drzwiczek napędu
- stan napędu (otwarty/ zamknięty/ w trakcie otwierania/ w trakcie zamykania)
Pobierz kartę katalogową:
Generuj kartę katalogową (beta):